Hoe jouw website overtuigt
Welk vlees is er nu in de aanbieding? Wie verkoopt er dat ene type zonnepaneel dat jij per se wilt? Of wie kan er een eenvoudige website met een mooi webdesign maken voor jouw kmo? Mensen gaan steeds vaker online op zoek naar antwoorden op hun vragen. En laten zich daardoor leiden door enkele factoren:
- Heeft je website een mooi en professioneel webdesign? Sluit ze aan bij jouw merk/onderneming? Dan voelen bezoekers zich welkom. Bovendien triggert het hen om even te kijken wat jij in petto hebt.
- De informatie op jouw website is duidelijk. Met vlotte, begrijpbare teksten. Niet te veel, niet te weinig. Met antwoorden voor je lezers.
- Staat jouw website te blinken op de eerste rij bij de zoekresultaten? Dan wordt de kans aanzienlijk groter dat mensen even komen piepen.
- Zonder poespas en eindeloos geklik vinden bezoekers hun weg naar de koopbutton of de contactpagina. Missie geslaagd.
- Of nog niet helemaal. Want wil je van je bezoekers terugkerende klanten maken? Zorg dan dat je website blijft boeien. Met nieuwe info, leuke getuigenissen of nieuwe realisaties. De mogelijkheden zijn legio.
Een (eenvoudige) website maken neemt tijd in beslag
Een website bestaat uit verschillende lagen. Die brengen we samen tot één geheel: een stevige stam waaruit je website kan groeien.
- mooi webdesign of grafisch ontwerp uitwerken
- teksten schrijven met trefwoorden (SEO)
- SEO implementeren
- professionele foto’s laten nemen
- (eventueel) applicaties bouwen
- domeinnaam en hosting in orde brengen
- …
Elk onderdeel gaat door de handen van een expert. Daarna brengen we alles samen en bouwen we een website op maat van jouw kmo. Dus voordat jouw website op punt staat, heeft ze al een hele weg afgelegd.
Website als investering
Een website maken, zelfs een eenvoudige, is een traject waarin de nodige werkuren kruipen. Daardoor is je website een investering. Maar zoals het een investering betaamt, betaalt die zichzelf terug. Door bezoekers te lokken, te boeien en om te zetten in klanten.
Waaruit bestaan de kosten voor je website?
Een eenmalige kost
Je betaalt een eenmalig bedrag voor de bouw van jouw website. Je krijgt er een veilige, snelle en toegankelijke website voor in de plaats. Met een professioneel en mooi webdesign dat aansluit bij jouw kmo.
Een jaarlijks terugkerende kosten
Je betaalt jaarlijks voor de hernieuwing van je domeinnaam, de hosting en het onderhoud van je website. Zoals bijvoorbeeld software-updates.
De marketingkosten
Wil je je website laten groeien? Dan moet je die voeding geven. In de vorm van content. Met oog voor jouw doelgroep (SEO). Denk aan blogs, realisaties, nieuwsbrieven, getuigenissen … Zo klimt jouw website op een organische manier naar een hogere ranking in Google.