- goedkoop is duurkoop
het bouwen van een goeie website kost tijd, en hiervoor moet je dus wel een bepaald budget vrijmaken. Je hoeft er geen tienduizenden euro’s voor vrij te maken, maar met een paar honderd euro kom je er niet. Voorzie dus best een budget voor het bouwen van je website én voor de marketing. Een website is niet tastbaar maar beschouw het als een investering in je bedrijf. Bij webbouwers (of telecom-operatoren) die een website aanbieden voor een paar honderd euro, zal je moeten inboeten op kwaliteit of service. - Ken je publiek
Leer je doelgroep kennen en weet wat ze komen zoeken op je website. - neem wat tijd vrij om bij te leren
Bij het intake gesprek met je webbouwer zal je meteen merken dat er heel wat bij komt kijken en dat er ook veel technische termen de revue passeren, wees niet bang om je contactpersoon om meer uitleg te vragen! Zelf online op onderzoek gaan kan helpen om wat meer inzicht te krijgen en een beter gevoel te krijgen met de materie. Het is zeker niet de bedoeling om jezelf om te scholen tot een website-techneut maar eerder om wat affiniteit te krijgen met de materie. - Een goed hosting bedrijf
- Een website is een marathon en geen sprint
- Durf te experimenteren en nieuwe dingen te proberen
- Neem contact op met Sliced